قبولی در  مدارس نمونه دولتی

قبولی چهل درصدی دانش آموزان پرتلاش دبستان هوشمند نوآوران اندیشه در آزمون مهارتی ورودی مدارس نمونه دولتی

در طی مصاحبه و گفتگو مسئول روابط عمومی دبستان هوشمند نوآوران اندیشه با دکتر علیرضا زنگنه مدیر دبستان در خصوص اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، ایشان فرمودند: معمولا تحصیل در مدارسی که از جنبه های مختلف مانند سطح علمی و امکانات آموزشی در جایگاه مناسبی قرار داشته باشند جزو اولویت های اصلی دانش آموزان و والدین آن ها می باشد. مدارس نمونه دولتی نیز جزو مدارسی هستند که هر ساله دانش آموزان زیادی جهت ورود به مدارس نمونه دولتی با یکدیگر به رقابت می پردازند؛ چرا که این مدارس نیز از سطح علمی و آموزشی مطلوبی برخوردار هستند و نحوه ورود به این مدارس از طریق امتیازبندی از مهارت های کسب شده طی دوران ابتدایی میباشد که دانش آموزان مستعد با بهره هوشی بالا و پرتلاش طبق امتیازهای کسب شده از مهارتهایی چون رتبه در دروس مدرسه، حفظ قرآن، شرکت در مسابقات،پویش ها، چاپ مطلب در روزنامه و....  میتوانند برای ورود به پایه هفتم در مدارس نمونه دولتی اقدام کنند. قبولی در ورودی مدارس نمونه دولتی نیازمند مهارت و پشتوانه علمی قوی و پشتکار در دوران تحصیل می‌باشد.

وی افزود: خدارا شاکریم که امسال نیز همچون سال های گذشته با تکیه بر توان علمی مجموعه و آموزگاران پرتلاش پایه ششم توانستیم حدود چهل درصد  از سهمیه قبول شدگان را به مجموعه خود اختصاص دهیم.

گویند عارفان هنر وعلم کیمیاست / وان مس که گشته هم سراین کیمیا طلاست

توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش یکی از موهبت هایی است از سوی خداوند علیم و  بی شک در سایه تلاش و جهد آدمی در بهره گیری از این موهبت محقق خواهد شد.

دانش آموزان عزیز و پرتلاشمان، آقایان:

*کسری زنگنه

*کیان عرب تیموری

*امیررضا خلیلی

*محمد یاسین پور

افتخارآفرینی و راه یابی به مدرسه نمونه دولتی را خدمت شما و اولیا گرامی تان تبریک عرض نموده و از آموزگاران محترم پایه ششم که با دلسوزی و تلاش خود راه رسیدن به هدف را برای شما هموار نموده اند کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم توفیقات روزافزون همراه زندگی تان گردد.

گزارش تصویری