نشست هم اندیشی

برگزاری جلسه مشورتی پرسنل دبستان هوشمند نوآوران اندیشه جهت برنامه ریزی هر چه بهتر برای شروع سال تحصیلی جدید

جلسه هم اندیشی دبستان هوشمند نوآوران اندیشه در تاریخ 30 مرداد ماه با حضور مدیریت محترم دبستان، معاونت، ناظر آموزشی و معلمین پایه اول برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیریت دبستان، دکتر علیرضا زنگنه نکاتی را در خصوص لزوم آشنایی دانش آموزان پایه اول با با پیش نیازها و مهارت های مورد نیاز برای ورود به این پایه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: بسیاری از والدین گمان میکنند که نیازی نیست به کودکان برخی مهارت های قبل از مدرسه را آموزش داد اما اینطور نیست. برخی مهارت ها هستند که کودکان قبل از ورود به  مدرسه باید آموزش ببینند تا روند یادگیری آنان بهبود و با کیفیت بیشتری صورت گیرد.

البته شاید برخی از این مهارت ها توسط والدین در منزل به طور مستقیم یا غیرمستقیم به کودک آموزش داده شود اما اغلب این آموزش ها با آگاهی اتفاق نمی افتد و والدین نمیدانند که درست انجام دادن این مهارت ها چه کمک شایانی به روند یادگیری فرزندانشان میکند.

از همین رو مجموعه نوآور و خلاق نوآوران اندیشه مثل همیشه تصمیم گرفت تا پیشرو در برگزاری کارگاه های مهارتی پایه اول در شهریور ماه باشد، تا بار دیگر ثابت کند که تمام توان خود را برای یادگیری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم استفاده میکند.

با همفکری سایر اعضای جلسه خصوصا ناظر آموزشی پایه اول مقرر گردید مفاهیمی از قبیل مهارت دیداری_شنیداری، نحوه صحیح نوشتن، پرسشگری، سکوت،غلبه طرفی ..... در دانش آموزان عزیز تقویت گردید.

*در پایان محورهای زیر در این جلسه مصوب گردید، که به اطلاع شما عزیزان میرسانیم:

1)برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه های پیش نیاز و مهارتی جهت ورود به پایه اول در شهریور ماه

2)برنامه ریزی جهت برگزاری جلسه معارفه با والدین پایه اول جهت آشنایی و تعامل بیشتر

3)آماده سازی و تهیه پک مختص دبستان هوشمند نوآوران اندیشه توسط معلمین و ناظر آموزشی، جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان عزیز

4) مشورت دهی و هم اندیشی در خصوص مهارت های لازم به معلمین توسط ناظر محترم، سرکار خانم ساعدی

تمام تلاش ما این است که برای آماده سازی فرزندان عزیزمان، بتوانیم راه پر فراز و نشیب را برای آنان هموار کنیم.

«و این راه ادامه دارد...»

گزارش تصویری