نمایشگاه دفاع مقدس

زنگ ایثار و مقاومت و برگزاری نمایشگاه نمادین دفاع مقدس در دبستان هوشمند نوآوران اندیشه

هفته دفاع مقدس بهانه ای است برای یادآوری هشت سال ایستادگی و فرصتی است تا یاد کنیم از تمام آنان که سرود جاودانگی را با نوای کاروان حسین(ع) همنوا شدند و همگام با مکتب عاشورا عبرت آموز قصه تلخ تاریخ شدند تا خود عبرت دگران نشوند.

دفاع مقدس یادآور تقوای شهیدان، شیرزنان و غیورمردانی بود که خط سرخ آزادمردی و عزت را پیمودند و مردانه و با سلاح ایمان و اخلاص در برابر دنیای زر، زور و تزویر ایستادند و سرو قامتانه ماندند تا عزت و شرافت انسانها پایدار بماند.

جنگ هشت ساله و دفاع مقدس، عاشقانه و فداکارانه و از سر اخلاص، ایمان و ایثار شکل گرفت و تقدسش به تمام عالمیان رسید و این دفاع نعمتی بود که هویت انسانی خود را در آن یافتیم و گوهر ناب حریت و جوهر نایاب شرافت را در میان جنگ، کشتار، گلوله و ویرانه ها یافتیم.

دبستان هوشمند نوآوران اندیشه ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی و جنگ تحمیلی، عزت ، سربلندی و سلامتی جانبازان سرفراز و آزادگان غیور را از درگاه خداوند مسئلت دارد و برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر هفته میباشد، نمایشگاهی نمادین در مدرسه برگزار کرده و همزمان با سایر مدارس در روز شم مهرماه 1400 ساعت 9صبح زنگ ایثار و مقاومت را به صدا درآورده تا دانش آموزان با فرهنگ ایثار و ایثارگری آشنا شوند.

 

گزارش تصویری