انتخابات شورای دانش آموزی

شورای دانش آموزی، طلایه داران گام دوم انقلاب

به گزارش روابط عمومی دبستان نوآوران اندیشه، علیرضا زنگنه مدیر دبستان گفت: یکی از فرصت هایی که موجب حضور فعال و با نشاط دانش آموزان در فعالیت های پرورشی با ابعاد وسیع آن بوده و زمینه های به ظهور رساندن توانمندی های بالقوه آنان را فراهم می کند « شورای دانش آموزی » است که رشد و پرورش اجتماعی مبتنی بر تعالیم انسان ساز اسلام را هدف قرار داده است. همچنین حضور موثر، خود انگیخته در فعالیت های گروهی، برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس به منظور ورود این قشر عظیم و تاثیر گذار در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه است.

به منظورزمینه سازی برای همکاری فعال و مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان در فعالیت های اعتقادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و پرورشی مدرسه و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیاء مدرسه شورای دانش آموزی در مدارس تشکیل می گردد.

وی افزود انتخابات شورای دانش آموزی در دبستان هوشمند نوآوران اندیشه همزمان با سایر مدارس به طور سراسری در تاریخ 19 آبان ماه 1400با انجام مناظره تبلیغاتی، ساخت کلیپ و پوستر، حضور حداکثری دانش آموزان، تبلیغات پرشور و رقابت سالم بین داوطلبین با تمرین مسئولیت پذیری، دموکراسی،همدلی،خوش قولی و برنامه ریزی برگزار گردید.

 

 

 

گزارش تصویری