بزرگداشت مدارس و مراکز غیردولتی

بزرگداشت هفته مدارس و مراکز غیردولتی : 20 آذرماه 1400

به گزارش روابط عمومی دبستان نوآوران اندیشه  ، علیرضا زنگنه، مدیر دبستان ضمن تبریک هفته مدارس و مراکز غیر دولتی و هفته قرآن ، عترت و نماز عنوان کرد : دو وظیفه خطیر مدارس و عوامل اجرایی آن را تعلیم و تربیت دانست و گفت از منظر دین تربیت مقدم بر تعلیم است و ما نیز به این موضوع تاکید داریم.

 وی افزود :مدارس غیر دولتی به مثابه بالی هستند که در راستای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش نقش موثری ایفا می کنند.

انقلاب جمهوری اسلامی ایران قبل از هرچیز انقلابی فرهنگی است که لازمه آن توجه بیشتر به امور فرهنگی و تعلیم و تربیت می باشد. آموزش وپرورش نه تنها یک سرمایه گذاری در راستای تامین منابع عظیم انسانی است، بلکه اصل سازندگی و پویایی نسل های آینده را نیز بر عهده دارد.

در این میان نقش محوری مدارس نمود بیشتری پیداخواهد کرد و این ماموریت آموزش و پرورش از همه مهمتر است. مسئولیت چنین کار مهمی آن چنان سنگین است که آموزش و پرورش به تنهایی قادر به انجام آن نیست و می طلبد خانواده ها با تمام توان در این امر مشارکت داشته باشند مدارس و مراکز غیردولتی جلوه بارز مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت بوده اند و در جهت پوشش حداکثری تحصیلی و ایجاد رقابتی سالم گام های موثری برداشته اند

لازم به ذکر است در این مراسم جواد رفیعی پور، ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان خواف،دکتر غلامپور، معاونت آموزش ابتدایی به همراه هیئت همراه نیز حضور داشته و پس از اجرای مراسم توسط دانش آموزان از زحمات همکاران غیردولتی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

گزارش تصویری

 

 

گزارش تصویری