برگزاری کلاس رباتیک

دکتر علیرضا زنگنه، مدیر دبستان هوشمند نوآوران اندیشه از برگزاری کلاس های فوق برنامه رباتیک به صورت چهار روز در هفته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دبستان هوشمند نوآوران اندیشه، دکتر علیرضا زنگنه گفت: هر آنچه یک انسان در زمان کودکی خود تجربه میکند نسبت مستقیم با زمان نوجوانی و و بزرگسالی او خواهد داشت. کارگاه های تخصصی خلاقیت و هنر برای کودک تجربه های قابل فهم در زمینه های اعتماد به نفس، توانایی تصمیم گیری صحیح، مهارت  های اجتماعی و نگاه خلاق را به وجود خواهد آورد.

وی افزود: یک مورد که من از  تعدادی از والدین شنیده ام این است که در حالیکه فناوری جزئی از زندگی فرزندان آن هاست، جهش آن فناوری تا حد زیادی نامحسوس است. به طور مثال برنامه نویسی  و کدنویسی برنامه ها، وب سایت ها و موارد دیگر ذهن را پرورش و قدرت میدهد اما ممکن است سخت بنظر بیاید یا با خود بگوییم که این فعالیت ها مناسب کودک نیست. برای مقابله با چنین تفکری والدین باید فرزندان خود را به سمت رباتیک هدایت کنند.

ما ، به خوبی می دانیم که آموزش STEM (علوم پایه، فناوری، ریاضی و مهندسی) جهت آماده سازی دانش آموزان برای جهان امروز که مدام در حال تغییر و نو شدن است، بسیار ضروری است. به تجربه دیده ایم که چگونه رباتیک، مهارت های قرن بیست و یکم از قبیل برنامه نویسی، مهندسی و روش های علمی را به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب به دانش آموزان می آموزد.

با این حال، علاوه بر STEM، بسیاری از چیزهای باور نکردنی دیگری نیز وجود دارد که دانش آموزان می توانند از کلاس های رباتیک کودکان یاد بگیرند.
در اینجا پنج مزیت شگفت انگیز ناشی از به کار گیری رباتیک در کلاس درس را توضیح خواهم داد:

اموزش رباتیک مزایای آموزش رباتیک کودکان

 

اموزش رباتیک

1. رباتیک کودکان می تواند یک سکوی پرتاب برای دانش آموزان به منظور شناسایی و پرورش دادن احساساتشان باشد.

2. یک برنامه درسی رباتیک قوی می تواند دانش آموزان را به یک رهبر تبدیل نماید.

3. رباتیک کودکان نحوه برقراری ارتباط در پلتفرم ها و رسانه های مختلف را به دانش آموزان آموزش می دهد.

4. رباتیک می تواند منجر به مشارکت اجتماعی شود.

5. رباتیک کودکان مهارت های ضروری کار گروهی را آموزش می دهد.

 

به همین جهت دبستان نوآوران اندیشه نیز اقدام به برگزاری کلاس رباتیک در دو سطح مقدماتی و پیشرفته با هدف پرورش خلاقیت فرزندان عزیزمان نمود. در حال حاضر این کلاس در روزهای شنبه الی سه شنبه ساعت 12:15 الی 13:45 برگزار میگردد.

گزارش تصویری